16 stycznia 2014
NAJNOWSZA PROMOCJA SZKÓŁEK ZWIĄZKOWYCH
NAJNOWSZA PROMOCJA SZKÓŁEK ZWIĄZKOWYCH
Akademia Skutecznej Sprzedaży to cykl szkoleń zorganizowanych i przeprowadzonych dzięki współpracy 4 partnerów: Bayer, Compo, Fiskars i Związku Szkółkarzy Polskich.
W jednodniowych szkoleniach, które odbyły się w listopadzie i grudniu 2013 roku wzięło udział blisko 500 osób - właścicieli i managerów centrów i sklepów ogrodniczych oraz hurtowni. Warsztaty odbyły się w 11 miastach: Białymstoku, Gdańsku, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Tarnowie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Ich celem było zaprezentowanie oferty w sposób ciekawy i atrakcyjny dla słuchaczy. Szkolenia dały uczestnikom możliwość poszerzenia wiedzy o nowościach, aspektach promocji i sprzedaży w branży ogrodniczej.
Projekt okazał się dużym sukcesem – dotarliśmy do dystrybutorów z całego kraju. Poinformowaliśmy uczestników o najnowszych narzędziach pozyskiwania wiedzy o roślinach – e-KatalogRoslin.pl, stronach internetowych Związku, możliwościach zakupu roślin, platformie polskierosliny.pl. Promowaliśmy wystawę i nasz magazyn „Zieleń to Życie”, ale przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na promocji roślin i szkółek zrzeszonych w Związku Szkółkarzy Polskich. Zaprezentowaliśmy rośliny miesiąca na nadchodzący rok, rośliny z Konkursu Roślin Nowości wystawy Zieleń to Życie oraz najcenniejsze odmiany drzew i krzewów polecanych do uprawy zarówno w ogrodach przydomowych, jak i zieleni miejskiej. Uczestnicy otrzymali katalogi szkółek, plakaty z rośliną miesiąca, Zalecenia jakościowe, magazyn Zieleń to Życie, zestaw związkowych ulotek oraz ofertę wydawniczą APZ. Partnerzy projektu sponsorowali również nagrody-niespodzianki dla wylosowanych uczestników. Nagrodami ufundowanymi przez Związek były zestawy katalogów: Katalog Roślin i Katalog Róż.
Wysoka frekwencja i aktywny udział uczestników oraz bezpośrednie dotarcie do osób decydujących o zaopatrzeniu centrów ogrodniczych zdaniem organizatorów jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów pozyskiwania klienta i poinformowania go o swoich produktach.